עם חברים

..............................................................................................










תמונות זכרונות וסרטונים עם החברים שלי


אריאל רובינשטיין


אריאל רובינשטיין

אריאל רובינשטין עמית עידית דורון יוני דורון יעל ומיכל רובינשטין



אריאל בטיול אזכרה לעמית על ידו נעם אגמון

יעל ומיכל רובינשטיין





אדם הלר
אדם ואילנה הלר


אסתי פרופסורסקי נעם אגמון אריאל רובינשטין


נעם אגמון



נעם אגמון ורוני ויס (סיון)






תלי וגנר


עם תלי באוסישקין



רבקה וגנר

מכתב שרבקה שלחה לי אחרי ששלחתי לה חומרים שמצאתי באינטרנט על אחיה נפתלי רבינוביץ שנפל במלחמת השחרור





יפתח ברקת 





יפתח ברקת ונעם אגמון



עמוס זמל 


עמוס זמל בטיול בנגב עם עמית


איתן לב ונאוה פאוסט




תלי ואוריה תשבי ואיתן לב

יום הולדת שנתיים לתלי  אני בצד ימין


תלי תשבי בטיול אזכרה לעמית


אריאל תשבי ואסתר תשבי



משפחת שנקר

שמריהו רמי ואליס שנקר


בן שנקר ויעקב כהן


עם בן בניו יורק


ניצה וגדי סולומון





אילן רותי ורולי לביא



רותי ורולי בטיול אזכרה לעמית

אילן לביא





זהבית ויונתן נתיב 





עמי לוי ויעל רובינשטיין


 משמאל עמי לוי בטיול אזכרה לעמית מימין דוד קסוס לידו עומדת קטי בלר


דוד קסוס דוד וקטי בלר



 קולאז' שהכנתי לאייב ליום הולדתו השבעים


ציפי גשן וטובי פרבר


זאב ויונתן גשן


רבקה וגנר זאב גשן יפה וגנר



אבישי ונילי וסרמן 





אורה ושמעון בזק







אילן ואוקי רביב


עם אילן




שפי ומרים שפס 






דוד קסוס


דוד קסוס בטיול אזכרה לעמית







פאני מרטון ופנינה ברקי







חגי ורונה גורן




יעל טור (טייכמן) ומלכה פינס (טייכמן) 
מלכה פינס

מלכה פינס




מעיין מזור




משה שטרמן


עם משה שטרמן וריבי אוני 









זהר קציר




זהר מדריך בטיול אזכרה לעמית ביער עמינדב





מומי רביב 





להורים שלי לא הייתה מצלמה והם בכלל לא צילמו למרות שלאמא שלי הייתה תודעה של תיעוד והיא דאגה שישארו לא מעט צילומים. חברה שלה אהבה לצלם והיא נתנה לי במתנה את המצלמה הראשונה שלי. בתמונה אני גאה עם המצלמה. הזאת.. על ידי הבת הקטנה של החברה כמובן גם היא עם מצלמה!



אילנה טריגודה

 

אורציון (אורי) ברטנא

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תוכן העניינים

עמית

צילומים שלי