ההורים שלי


............................................................................................................




הביוגרפיה של אמי נלי גוטליב


תמונות של ההורים שלי מכל הזמנים








ההורים שלי משחקים פינג פונג בחצר שלנו ברחוב אוסישקין הילד שעל ידי הוא שלמה טטרו






ככה אני זוכר את אמי מדליקה נרות שבת



אני עם אבא שלי על המרפסת של הדירה הקטנה שלנו ברחוב אוסישקין בירושלים. בקיץ כשהתחיל החופש הגדול, קיבלתי מהורי שובך עם שתי יונים שהוצב על המרפסת הזאת. בכל יום הייתי מתבונן ביונים ומאכיל אותם. פעם פתחתי את השובך והיונים עפו לי ונעמדו על צמרת העץ הגבוה שהיה בחצר הסמוכה. החזקתי את הצלוחית הקטנה עם הזרעונים המון זמן וביקשתי מהם שיחזרו. הם הסתכלו עלי ולא זזו. בסוף נרדמתי, וכשהתעוררתי הצלוחית היתה ריקה והם נעלמו לי לתמיד.






















 


כשעזבתי את הבית אמי ביקרה אותי בדירת הסטודנטים שלי והביאה לי שתיל קטן ופתק שבו היא כתבה: אם תתן לו פחות מדי מים הוא יתייבש, ואם תתן לו יותר מדי הוא יטבע. תן לו בדיוק את הכמות שלה הוא זקוק ואז הוא יפרח. לדאבוני לא למדתי את השיעור החכם הזה. ברוב המקרים או שייבשתי או שהטבעתי ורק בפעמים נדירות השכלתי לתת בדיוק את הכמות הנכונה.











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תוכן העניינים

עמית

צילומים שלי