המשפחה שלנו






לאחר עבודה של למעלה משנה יצא ספר המשפחה של חנה שכולל את תולדות משפחותיהם של הוריה הכט ודוידוביץ' לדורותיהם. אני מאמין שיהיו צאצאים שימצאו בזה עניין.  הוצאת הספר נעשתה במרוץ עם הזמן במטרה להגיע לרגע שבתיה אימה של חנה בת ה- 96 תזכה לחלק אותו,  ואכן לפני כמה חודשים היה אירוע של השקת הספר בחצר ברחובות. אני צילמתי את בתיה נותנת את הספר לילדיה נכדיה וניניה , והאלבום שהכנתי נכלל במהדורה הדיגיטלית יחד עם סרטון שבו הדוד של חנה מספר את סיפור המשפחה..

אני מניח שהספר יעניין בקושי את בני המשפחה  ואולי היסטוריונים שחוקרים דברים כאלה, יחד עם זאת  נראה לי שמי שקרוב באופן כלשהו יתעניין בעצי המשפחה שמשורטטים בו יפה.

 הלוואי שהיה ספר כזה על משפחותיהם של הורי.


ספר המשפחה של חנה


משפחת יוסי ורינה הכט


משפחת נילי ומיכה פלד







חנה מברכת אותי ליום הולדתי השבעים


יוסי מברך אותי ליום הולדתי השבעים




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תוכן העניינים

עמית

צילומים שלי