עבודה

.................................................................................................................................












סיפורים וזכרונות ממקומות העבודה שלי במהלך השנים












 


משפחת שנקר  שמריהו רם ואליס


בן שנקר ויעקב כהן שהיה מנהל המצבעה


עם בן בניו יורק







איתן לב שהיה המנכ"ל ונאוה פאוסט 




עובדי משאבות סלע 
גילה אנדרי המנכ"ל אחרי איתן לב ,חנה אני מירי שטרן מהנדס החברה וסימה





אנדרי גידי גילה אני




אנדרי ואסתי בטיול אזכרה לעמית











עובדי מחלקת הכספים של אולפני הרצליה טובה חנה בלהה אורית אני עדה חנית ואלי

עובדי אולפני הרצליה אירית עמי לוי מנכ"ל טובה אני אורית בלהה אלי ועדה


עמי לוי 




כשעמי לוי ראיין אותי לתפקיד מנהל הכספים של אולפני הרצליה הוא שאל : 
'יש לך חוש הומור? אני לא מסוגל לעבוד עם אנשים שאין להם חוש הומור' . אמרתי לו שאני לא יודע אם יש לי חוש הומור אבל מאוד ישמח אותי לעבוד עם איש שלא מסוגל לעבוד עם אנשים חסרי חוש הומור





איציק רכלבסקי נשיא יעל תוכנה





מייק ברגמן מנכ"ל 



















בן שנקר






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תוכן העניינים

עמית

צילומים שלי