אני

...........................................................................................................












תמונות וסרטונים שבהם אני מצולם קטעי וידיאו וסרטונים מכל התקופות






הנכדים מברכים אותי ליום ההולדת שבעים


ברכה מטל


ברכה ממאיה



ברכה מעומר



 





אני  

 סרטון של תמונות שלי





 ורדה נצר מראיינת אותי לתכניתה אדם ומקום

https://drive.google.com/open?id=1e7HXOFWs3cfJZOegloB1tOZHNZNpR8A



ורדה נצר







את התמונה הזאת צילמה החברה שלי מיכל מנדלמן כשצילמנו בדרום תל אביב




גולדה מאיר אהבה לקנות באינטירה שברקרן קיימת .בתמונה שלה נמצאת שם למזכרת. הצטלמתי  בפתח החנות בדיוק בנקודה שבה היא הצטלמה לפני שלושים שנה















מאוד שמחנו זה לקראת זה ובמיוחד אני..































אילנה אפרתי העלתה פוסט אורח שכתבתי לבלוג שלה

פוסט אורח אצל אילנה אפרתי


ריאיון עם אריאל רובינשטיין


 אריאל רובינשטיין מספר בראיון על טיול שעשינו בעיר העתיקה והתחזינו לעיתונאים

במבט לאחור, הוא ממקם את ראשית הדרך הארוכה שעשה עד לשלום עכשיו בטיול תמים אחד ב-67'. "הלכתי לטייל עם חבר, מידד גוטליב, כיום כלכלן, בעיר העתיקה בירושלים והתחזינו לעיתונאים צעירים. ראיינו שני נערים פלשתינאים כדי להוכיח להם שהיהודים צודקים והערבים טועים. דודו של אבי קבור בהר הזיתים וזכרתי תצלום שאבי הראה לי של המצבות המנותצות בהר, כולל מצבת הדוד. הטחנו בנערים 'הנה תראו מה עשיתם' וכו', והם ענו: 'ומה אתם עשיתם לבתי הקברות שלנו?' סיכמנו שכל צד ייצא לעשות תחקיר קטן על בתי הקברות של הצד השני וקבענו להיפגש למחרת. אנחנו לא הופענו לפגישה כי באותו יום הבנו לראשונה שבתי הקברות שלהם בכלל אינם. זה היה הסדק הראשון שנסדק בי ב'צדקת דרכנו'".


תלי וגנר מאזכר אותי בפתיחה לספרו מוסיקה קטלנית














הנגינה חובבנית והפסנתר צורם ובכל זאת זאת מזכרת מפעילות שמאוד אהובה עלי






 
 





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תוכן העניינים

עמית

צילומים שלי