צילומים שלי


..........................................................








מוזיאון ישראל בלילה
































האישה היפנית הזאת ישבה לבד עישנה בשרשרת ונתנה בי מבט חודר. לא ידעתי אם לפרש אותו "כאל תסתכל עלי" או כעניין שהיא מצאה בי. שאלתי אותה בשפת הסימנים אם מותר לי לצלם אותה, והיה נדמה לי שהיא מתפלאת כאילו היא אומרת: " מה כבר יש לצלם בי? " אבל היא הנהנה קלות בראשה והבנתי מכך שהיא מרשה לי לצלם אותה. אחר כך הסתכלתי שוב ושוב בתמונה וגיליתי שהאישה הזאת מסקרנת אותי




נפגשים לשיחה ביום החדש




















אסטוריאס צפון ספרד

בגלאפגוס




באוקאידו ביפן



חנוכה בבני ברק





צילמתי ביפן את נהג הריקשה הזה כשהוא הולך אחורנית כדי לספר לילדים סיפור
חברתירותי דקל שיבצה את התמונה הזאת בספר שהיא כותבת על משמעות ההליכה



היצור היפהפה הזה צנח לו על החול


הדרך היחידה שבה הצלחתי לצלם נשים מחייכות למצלמה במרוקו
היא לצלם אותן כשהן מחייכות לחברה שלהן שמצלמת אותן



טוב להיפגש בבית הקפה כדי לשוחח









פתאום הופיעה קונכיה בשמים

















עץ והר 



 






























 


















צילומים שלי מכל המקומות ומכל הזמנים




























 יש נשים שיודעות להתאים את הטקסטורה של מה שהן לובשות למוצרים שהן מוכרות




יש אנשים שיודעים להתאים את מה שהן לובשים לבית הקפה שבו הם יושבים


התצורות האלה נראות לי כמו לוייתנים ששחו לחוף ומתו שם



שתי בנות בדרך לבר





יד ענוגה




 יש נשים שיודעות להתאים את הטקסטורה של מה שהן לובשות למוצרים שהן מוכרות








תגובות

  1. מדהים. אוהבת את הצילומים שלך ויכולה לשקוע בהתבוננות דקות ארוכות. איזה כיף לי שאתה חבר שלי.

    השבמחק
  2. מידד, ידי ותיק,
    הצילומים שלך מעולים, זוויות ראייה מעניינות. טוב שהוספת הסבר לחלק המצילומים, עוד מימד שמעשיר את הצילום.
    אחדים מהם אני מכירה מימים עברו וכיף לפגוש בהם שוב.
    תודה על הקרדיט לצילום הראשון באלבום (נובמבר, 2007....) (:
    האתר שלך נוסף לרשימת המועדפים שלי . הסיבה ברורה....

    מיכל מנדלמן



    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

תוכן העניינים

עמית